Novosti

Holcim Laborant

12.11.2019

Diego Vega iz Kostarike kreirao novi vizualni identitet Udruge Alfa Albona

Nakon osam godina djelovanja kao udruga za mlade, Alfa Albona je odlučila krenuti korak naprijed i odbaciti sufiks „za mlade“, no to ne znači da se mladima i dalje neće baviti. „Novi status otvara nam nova vrata i pruža nove prilike za nastavak razvoja lokalne zajednice koja su nam do sada bila onemogućena i nedostupna, a nužna radi kvalitetnog obavljanja posla i intelektualnog razvoja same udruge. I dalje nam je fokus poslovanja usmjeren na tri domene: programe mobilnosti, informiranje mladih i društveno poduzetništvo, ali od sada nam je omogućen širi spektar obavljanja dosadašnje djelatnosti.  S novim nazivom dolazi i novi logo – moderniji, smisleniji i prepoznatljiviji.  Logo je pomno osmišljen kroz vrijednosti na kojima udruga polaže svoje temelje, a koje su poslužile za kreiranje novog loga.  Vizualizacijom tih vrijednosti – Harmonija, Solidarnost, Dostojanstvo, Sinergija, Empatija, Različitost i Kreativnost – kreiran je novi vizualni identitet.  S novim vizualnim identitetom i statusom dolaze i nove obaveze i nove ideje koje ćemo napokon moći realizirati.“, poručili su iz Alfa Albone.

Autor novog vizuala je Diego Vega rodom iz Kostarike. Po struci je grafički dizajner, a u Alfa Alboni je proveo mjesec dana preko Workaway programa.